Perussuomalaiset, Vantaa

Merkonomi, Varavaltuutettu

Perusasiat kuntoon!
51-vuotias Uusimaa Vantaa

Olen aikuisen pojan isä Tikkurilan seudulta. Ensimmäiset vuodet asuin nykyisen Dixin kohdalla. Lapsuus ja nuoruus Korson Ala-Kulomäessä. Juuret syvällä kotikaupungissa. Sanovat: "aikaansaava, ahkera ja yhteistyökykyinen perussuomalainen". Kyllä, ja suomalaisten etu edelle!

Tunnen Vantaan hyvin, sen vahvuudet ja kehitystarpeet. Isolta osin samat kuin koko maassa - haittapolitiikka lopetettava!

Olen vahvasti ollut vaikuttamassa monissa asioissa, valtakunnallisestikin, jo ennen valtuustotyötäkin. Kokemusta ja sydämenpaloa riittää. Ja perusjärkeä kaivataan!

Olen myynnin ja markkinoinnin ammattilainen (mmarkkinointimerkonomi ja kaupan esimiehen EAT). Ennenmuuta pitkänlinjan palvelualan ammattilainen, perusduunari. Se jos mikä on aitiopaikka ihmisten kohtaamiseen. Siihen mitä maassa ja kunnissa tapahtuu ja mitä kelläkin on mielessä.

Valtakunnallisiakin luottamustoimia puolueessa ja järjestöissä on kertynyt, koska olen aktiivinen ja asiantunteva, ja positiivisesti periksiantamaton. Olen ollut perustamassa mm. perustamassa lastensuojelujärjestö Isät lasten asialla ry:tä (ILA). Tuttuja ovat ministeriöt, eduskunta, valtuusto - ja monet muut toimielimet erityisesti perhe- soster-ja tasa-arvoteemoissa.

Liikunnan parista löytyvät supersuositut kuntalaisaloitteeni, jotka ovat Vantaalla monille tuttuja, kuten esim. Malminiityn frisbeegolfradan kehittäminen ja laajentaminen.

Vaikuttava ja laaja taustatoiminta sekä osaaminen yhdessä hyvien verkostojen kanssa tuovat uskottavuutta tekemiseen!

Vapaa-ajalla minulle tärkeitä ovat monipuolinen liikunta, luonto ja kalastus sekä palstaviljely. Ja tietenkin läheiset.

Olen äänesi arvoinen, ja se tarvitaan! Ollaan yhteydessä!