Perussuomalaiset, Vantaa

Varavaltuutettu, Merkonomi

Perusasiat kuntoon!
51-vuotias Uusimaa Vantaa

Olen aikuisen pojan isä, isomummun lapsi, Tikkurilan seudulta. Kuusi ensimmäistä vuotta asuin nykyisen Dixin kohdalla. Lapsuus/nuoruus Korson Kulomäessä. Juuret syvällä kotikaupungissa. Sanovat: "aikaansaava, ahkera ja yhteistyökykyinen perussuomalainen". Kyllä, ja suomalaisten etu edelle!

Olen asunut yli 50 vuotta Vantaalla, metsien lähellä, ihmisten keskellä. Tunnen Vantaan hyvin, sen vahvuudet ja kehitystarpeet - ja olen vahvasti ollutkin vaikuttamassa monissa asioissa jo ennen valtuustotyötäkin. Hommia riittää ja olen valmis!

< vasemmalta voit lukea teemani kiteytetysti. Hommia riittää ja perusjärkeä kaivataan!

Olen suorittanut kaupallisia koulutuksia (mm. markkinointimerkonomi ja kaupan esimiehen EAT). Olen pitkänlinjan perusduunari, se on aitiopaikka ihmisten kohtaamiseen, siihen mitä maassa ja kunnissa tapahtuu ja mitä kelläkin on mielessä.

Valtakunnallisiakin luottamustoimia puolueessa ja järjestöissä on kertynyt, koska olen aktiivinen ja asiantunteva. Olen ollut perustamassa mm. perustamassa lastensuojelujärjestö Isät lasten asialla ry:tä (ILA). Tuttuja ovat ministeriöt, eduskunta, valtuusto - ja monet muut toimielimet erityisesti perhe-ja tasa-arvoteemoissa.

Liikunnan parista löytyvät supersuositut kuntalaisaloitteeni, jotka ovat Vantaalla monille tuttuja, kuten esim. Malminiityn frisbeegolfradan kehittäminen ja laajentaminen.

Vaikuttava ja laaja taustatoiminta ja osaaminen sekä hyvät verkostot tuovat uskottavuutta tekemiseen!

Vapaa-ajalla minulle tärkeitä ovat monipuolinen liikunta, luonto ja kalastus sekä palstaviljely. Ja tietenkin läheiset.

Ehdokas tavattavissa

7.3.2021 klo 09:00
Dixin kuntalaisinfo Ratatie 11, Vantaa

Juha Järä Vantaan kunnanvaltuustoon! Ennakkoäänestys 7. - 13.4.2021