Perussuomalaiset, Luumäki

Säästöilläkin rajansa
62-vuotias Kymi Luumäki
Ehdokas on Eläkeläinen

Olen 62-vuotias eläkeläinen, harrastuksina haulikkoammunta, lukeminen, metsästys, moottoripyöräily, mökkeily, valokuvaus.

Järjetöntä meininkiä suomalaisten säästää ulkomaalaisten tarpeisiin.

Kuntavaalithan nämä ovat, mutta kun eduskunta hyvin pitkälti määrittelee kuntien toiminnan ja tulevaisuuden. Ja kun nykyhallituksen toiminta tuhoaa etenkin haja-asutusalueitten elinmahdollisuudet, kohtuuttomilla, ylimitoitetuilla ympäristönsuojelutoimilla ja hallitus nostaa veroja, leikkaa palveluja suomalaisilta, vaatii kunnilta säästöjä, ja jakaa ulkomaalaisille kaiken, mikä suomalaisten hyvinvoinnista säästetään.

Niin kuntatasollakaan ei pidä antaa sijaa hallituspuolueiden listoilla oleville ehdokkaille, jotka ehdokassitoumuksen allekirjoittaessaan, tavallaan samalla hyväksyvät hallituksen epäisänmaalliset ja tuhoisat toimet kunnille, koko Suomelle.

Ja kun tiedetään perussuomalaisten olevan eduskunnassa ainoa puolue, joka ajaa Suomen etua, niin äänestämällä perussuomalaista ehdokasta kuntavaaleissakin, edistetään vapauttamaan nykyhallitus tuhotöistään.

Näin pienilläkin kunnilla, yleensäkin Suomella, on elinvoimainen tulevaisuus.