Perussuomalaiset, Vantaa

Taloustieteilijä, Sijoittaja

Viisaampi Vantaa
35-vuotias Uusimaa Vantaa

Olen 35-vuotias perheenisä ja asunut koko ikäni Vantaalla. Koulutukseltani olen taloustieteilijä ja omaan yli 10 vuoden kokemuksen logistiikka-alalta sekä yksityissijoittajana. Vapaa-ajallani harrastan matkailua ja olen vieraillut 158 itsenäisessä valtiossa.

Lomailuni etenkin Afganistanin, Syyrian, Somalian ja Irakin kaltaisissa kohteissa antaa minulle ainutlaatuisen perspektiivin maahanmuuton ja kulttuurierojen luomiin haasteisiin.

Lähdin mukaan politiikkaan, koska olen kyllästynyt seuraamaan sivusta mihin suuntaan Vantaa ja koko Suomi kehittyy. Haittamaahanmuutto, EU:n liittovaltiokehitys, sananvapauden kaventuminen sekä verorahojen holtiton kylväminen ulkomaille, ovat suuren mittaluokan ongelmia joiden korjaamiseen nykyisillä päättäjillämme ei ole tietotaitoa tai halua.

Kuntapolitiikassa haluan tuoda valtuustoon taloudellista kokemusta sekä osaamista. Yhteisistä rahoistamme on kannettava vastuuta, eikä vain pakoiltava jatkuvan velanoton taakse. Turhia hallinnollisia kustannuksia sekä virkamiehiä on karsittava rohkeasti. Verorahat tulee priorisoida hyviin ja tehokkaasti toimiviin kunnallisiin palveluihin, joiden avulla saamme houkuteltua Vantaalle enemmän kovasti tarvitsemiamme nettoveronmaksajia.

Päätöksenteossa tulen aina laittamaan kuntalaisten intressit etusijalle, en koskaan eturyhmien, virkamiesten, poliitikkojen tai ulkomaiden.