Perussuomalaiset, Vantaa

Sähköasentaja

Turvallinen ja viihtyisä Vantaa
22-vuotias Uusimaa Vantaa

Olen 22-vuotias Vantaalla koko ikäni asunut sähköasentaja.

Pyrkimyksenä minulla on päästä vaikuttamaan asioihin niin, että oma kotipaikka Vantaa olisi kaikille turvallinen ja viihtyisä.

Politiikka on kiinnostanut jollain tasolla aina, mutta viime vuosina siitä on tullut suuri kiinnostuksen kohde ja koen, että olen valmis liittymään mukaan politiikkaan.

Vahvuuteni on, että nuorena ehdokkaana toisin valtuustoon nuoren ihmisen näkökulman, millaiseksi nuori vantaalainen haluaa Vantaan tulevaisuudessa kehittyvän.

Yksi vaaliteemoistani on haittamaahanmuutto.

Haittamaahanmuuttoon menevät eurot ovat aina jostakin pois esim. vanhustenhoidosta, johon mielestäni on panostettava enemmän. Vanhuksia ei saa jättää heitteille!

Haittamaahanmuuton näen olevan kohde, josta voidaan säästää.

Koulutus on hyvin tärkeä asia. Varhaiskasvatukseen, perusopetukseen ja tukea tarvitsevien opetukseen laitetut eurot vaikuttavat siihen, miten lapset ja nuoret pärjäävät opinnoissaan, kuinka hyvin he viihtyvät koulussa ja selviytyvät jatko-opinnoistaan. On tärkeää, että nuoret pärjäävät työelämässä sekä oppivat ottamaan vastuuta itsestään että huomioimaan myös muut.

Yrittäjyyteen on panostettava, koska se on kunnan tärkein voimavara. Ilman sitä ja työntekoa ei kuntaan verotuloja kerry.