Perussuomalaiset, Valkeakoski

Voimalaitos varamies, Restonomi

Koskin asialla
45-vuotias Pirkanmaa Valkeakoski

"Politiikasta kun ottaa politikoinnin pois voi saada jotain suurta aikaan, tai sitten ei jää mitään jäljelle". Minä ajattelen niin, että ensisijaisesti tulee kunnan asioita hoitaessa ajatella kunnan etua, eikä puolueen etua. Asiat edellä mennään.

Tässä kahden hyvän ystäväni, heidän mukaansa rehellinen kuvaus siitä, miksi sinun tulisi antaa äänesi minulle.

Jukka Käkönen on:

Suoraselkäinen. Rehellinen. Luotettava. Aina valmis ja halukas auttamaan ja kuuntelemaan. Halu tehdä asiat lähtökohtaisesti aina oikein, ja fiksulla tavalla. Halu jatkuvasti kehittää ja parantaa asioita sekä toimintaa. Ei tavoittele omaa etuaan. Yhteisellä asialla. Tasapuolinen ja oikeudenmukainen. Äkkipikainenkin silloin tällöin. Suomalaista elämää ja nykysysteemiä nähnyt, oppinut ja kokenut monelta kantilta. Hänelle politiikka on keino muuttaa ja parantaa asioita, ei pelilauta. Kova ja osaava painaan hommia. Tollasen Jukan me tunnetaan.