Perussuomalaiset, Lahti

CNC-koneistaja-opiskelija, varastonhoitaja

Jussi Viljakainen
Jo riittää pukuherrat, jätkämies valtuustoon!
41-vuotias Häme Lahti

41-v. “paljasjalkainen” lahtelainen. Olen vähävaraisten puolella, eli työttömien, eläkeläisten, opiskelijoiden, yksinhuoltajien, omaishoitajien, jne, duunareita unohtamatta. Valtuustossa on jo tarpeeksi pukumiehiä ja -naisia. Itse olen perus jätkämies, opiskeleva duunari kansan syvistä riveistä.

Olen siis 41-vuotias syntyperäinen lahtelainen. Olen lapsena ja nuorena asunut ympäri Lahtea; Ahtialassa, Saksalassa, Metsäkankaalla, Uudessakylässä ja Niinitiellä. Keskustan tuntumassa olen viihtynyt nyt jo yli 20 vuotta.

Perussuomalaisiin liityin kevättalvella 2015. 2017 olin ensimmäisen kerran ehdolla kunnallisvaaleissa, “saaliina” 96 ääntä. Valtuustopaikkaan äänet eivät vielä riittäneet, mutta äänisaalista voitanee pitää ihan kohtuullisena ottaen huomioon ensikertalaisuuteni, erittäin onneton vaalibudjettini sekä yleinen puolueen alasuhdanne. Tällä hetkellä olen Lahden Perussuomalaiset ry:n hallituksen varajäsen.

Lähtökohtaisesti olen aina vähävaraisten puolella, eli työttömien, eläkeläisten, opiskelijoiden, yksinhuoltajien, omaishoitajien, jne. Toki duunareita unohtamatta.

Lahden kaupunginvaltuustossa on jo tarpeeksi pukumiehiä ja -naisia. Itse olen perus jätkämies, opiskeleva duunari kansan syvistä riveistä. Valtuustossa tulisi mielestäni olla ihmisiä kaikilta elämän aloilta, jotta se edustaisi kansaa kattavasti. Nyt näin ei mielestäni ole.