Perussuomalaiset, Lappeenranta

Vastaava ohjaaja, turvallisuusalan ammattilainen

Kai Karhukorpi
Pienempien ja heikompien luottopuolustaja.

Avarakatseinen, jämäkkä ja avoimeen vuorovaikutukseen uskova tulevaisuuden tekijä. Perinteet pitää tuntea voidakseen rakentaa parempaa tulevaisuutta. Kaupungin päätöksenteossa on huomioitava maaseudun toimintakyky. Lapsilta, nuorilta ja vanhuksilta on otettu jo liikaakin. Tulevaisuus tehdään nyt!

Olen perheellinen 46-vuotias PerusSuomalainen mies. Poliittiselta näkemykseltäni olen varsin avarakatseinen. Haluan nähdä aina asiat useammalta kantilta. Mielestäni päätöksenteon pitää perustua tarpeeksi laajaan faktatietoon sekä avoimesti esillä oleviin perusteluihin. Minua turhauttaa tyhjä huutelu heikoilla taustatiedoilla, joka ei loppujen lopuksi johda asioiden etenemiseen. Asiasta, kuin asiasta on pystyttävä keskustelemaan rakentavasti. Siihen minä pystyn. Uskon kuunteluun, rakentavaan keskusteluun sekä pitkäjänteiseen kauaskantoiseen päätöksentekoon.

Yksityisyrittäjyys on opettanut minulle pitkäjänteisyyttä, päätöksentekoa, sekä työnteon raadollisuuden hyvässä ja pahassa. Pitkä kokemukseni valtion ja yksityisenturvallisuusalan tehtävissä on avannut silmäni todellisille ongelmille.

Vapaa-aikani kuluu perheen, politiikan, harrastusten sekä yhdistystoiminnan parissa. Olen toiminut ja toimin useissa yleishyödyllisissä yhdistyksissä mm. Vpk-, lasten-, asukas- ja perinneyhdistysten parissa. Kunnioitan perinteitä ,mutta katson myös avoimesti tulevaisuuteen. Huomisen tulevaisuus tehdään nyt.

Harrastan moottoripyöräilyä, kuntoilua, matkailua ja lukemista. Työskentelin aiemmin noin 20-vuotta yksityisyrittäjänä ja sen ohella niin vankeinhoito- kuin poliisihallinnonkin alla. Nykyisin työskentelen vastaavana ohjaajana suljetussa yksikössä.

Juureni ovat Pohjanmaalla, mutta olen ajan saatossa löytänyt sisäisen Etelä-Karjalaisuuteni ja olen ylpeä siitä. Ole yhteydessä.