Perussuomalaiset, Porvoo

Toimitusjohtaja, restonomi

Laitetaan Porvoo yhdessä kuntoon jälkipolville
59-vuotias Uusimaa Porvoo

Olen 59-vuotias Porvoossa jo reilut 20 vuotta asunut mies - kotoisin olen Helsingistä. Minulla on neljä tytärtä ja kaksi lastenlasta. Koulutukseltani olen yo, restonomi, eMBA-opintoja. Arvojani ovat rehellisyys, oikeudenmukaisuus, suvaitsevaisuus ja armollisuus, mutta ei sinisilmäisesti.

Työurani on kestänyt lähes 40 vuotta. Aloitin työnteon Vantaalla Alueuutisten lehdenjakajana. Palvelualalla työura alkoi pikkolon tehtävistä edeten aina ravintolan päälliköksi ja hotellin johtajaksi jo 27-vuotiaana. Matkailun kehittäminen on tullut tutuksi muutamassa maakunnassa, mm. Kymenlaaksossa olin kahden maakunnallisen EU-hankkeen projektipäällikkönä. Olen ollut Hartwallilla ravintolamyynnistä omasta alueesta vastanneena kenttäpäällikkönä. Olen ollut mukana kehittämässä ABC.liikennemyymälän ravintolakonseptia, mistä siirryin Suomen suurimman pakastelogistiikkayrityksen palvelukseen. Toimin tämän jälkeen Hallman -yhtiössä kioskimyymäläketjun johtajana. Viimeiset toistakymmentä vuotta olen toiminut yksityisen suomalaisen hotelliketjun Finlandia Hotelsin markkinointiyhtiön toimitusjohtajana.

Elämään kuuluu perheen ja työelämän lisäksi oman itsensä hyvinvoinnista huolehtimista. Porvoossa olen harrastanut aktiivisesti liikuntaa, ikämieskiekkoilua Toldboysissa ja Wanhoissa Welmuissa jo 20 vuotta, kuntonyrkkeilyä Borgå Boxingissa sekä kävelyä ja luonnossa liikkumista. Kesäisin ohjelmaan on kuulunut golfaaminen Porvoo Golfissa ja muilla kentillä Suomessa.

Vapaaehtoistyö ja hyväntekeväisyys ja itsensä kasvattaminen ihmisenä kuuluvat myös lähelle sydäntäni. Olen toiminut Porvoo mlk Lions Klubissa eri tehtävissä useita vuosia. Nykyään kuulun Odd Fellow ja Vapaamuurari-järjestöön.

Luen eri alojen kirjallisuutta ja olen harjoittanut useamman vuoden päivittäin meditoimista.