Perussuomalaiset, Raisio

Valoa poliittiseen pimeyteen
66-vuotias Varsinais-Suomi Raisio
Ehdokas on Yrittäjä

Olen ulospäin suuntautunut, aktiivinen ja toimeentarttuva. Minulla on 3 aikuista lasta ja 6 lastenlasta. Haluan, että Raision asukkailla on mahdollisimman hyvä olla. Auttamisen halu ajoi minut politiikkaan.

Olen pitkään toiminut politiikassa, ainakin 20 vuotta takana. Nuorena urheilin aktiivisesti. Juniorina olin 9. SM-hiihdoissa lyhyellä matkalla. Pelasin silloin myös jalkapalloa KaaPossa ja koripalloa Kaarinan Urassa (maakunnan mestaruus jäi plakkariin). Tutuksi tulivat myös yleisurheilu ja jääkiekko.

Jatkoin 70-luvulla LVI-alan perheyritystämme. Päivääkään en vaihtaisi pois ja matka jatkuu.

Politiikka on raadollistunut ja mennyt tänä päivänä vikojen sekä syyllisten hakemiseksi. Vastustan epäoikeutettua suomalaisten rahojen jakoa maailmalle. Sellainen velkainen maailman parantaminen saisi loppua. Hyvinvointivaltio ei kestä sitä.

Kaikenlainen turha pois Raision kaupungin kuluista. Talkoohenki on Suomessa kuollut. Raisio talkoisiin! Ei revitä rahoja aina lapsiperheiden selkänahasta. Kädet pois raisiolaisten taskuista.

Ilman yrittäjiä Raisiossa ei olisi veronmaksajia. Yrittäjien asia on kaiken a ja o.

Parempi tulevaisuus raisiolaisille asuntojen ja työpaikkojen muodossa!