Perussuomalaiset, Vantaa

Yo-merkonomi

46-vuotias Uusimaa Vantaa

Olen 46-vuotias yo-merkonomi. Olen työskennellyt kaupan alalla mm. hyllytys- ja varastotehtävissä. Olen paljasjalkainen vantaalainen. Olen asunut 17 vuotta Vantaanlaaksossa, 27 vuotta Myyrmäessä ja nyt 2 vuotta Korsossa.

Juureni ovat Vantaalla, joten sen asiat ovat minulle erityisen tärkeitä. Vantaalla on mahdollisuuksia paljon parempaan. Haluan edistää hyvinvointia. Asukasmäärän ei tule kasvaa hallitsemattomasti, sillä silloin ongelmat myös lisääntyvät. Nuorison jengiytyminen tulee estää. Kaupunki-imagoa tulisi nostaa mm. yrityksille ja yrittäjille houkuttelevammaksi.

Luonto ja eläimet ovat lähellä sydäntäni. Toimin vapaaehtoisena eläinten pelastustehtävissä, myös luonnonvaraisten eläinten. Olen osallistunut kansalaisaloitteeseen kissanoikeuksien parantamiseksi. Suomessa hylätään vuosittain 20 000 kissaa. Asun yksin Nirppu-kissan kanssa. Tämä oli pentuna "villikissa", mutta nykyään kiltti kotikissa.

Puistoja ja ulkoilualueita tulisi olla lähellä. Harrastan kalastusta, ja minut voikin bongata vaikka Vantaankoskelta virvelöimästä. Lisäksi marjastan ja sienestän. Metsä on minun kirkkoni ja hiljentymispaikkani.