Perussuomalaiset, Porvoo

Yhdistelmäajoneuvon kuljettaja

Maahanmuuttokriittinen vaihtoehto!
47-vuotias Uusimaa Porvoo

Olen Porvooseen vuosituhannen vaihteessa muuttanut rahtari. Asenteeltani isänmaallinen ja pyrkinyt pitämään kantaväestön puolia yhä enemmän monikulttuurisuuteen tähtäävässä yhteiskunnasamme. Mielestäni suuntaa on muutettava. Olen ehdolla kuntapolitiikkaan, sillä muutos alkaa kuntatasolta.

Politiikan tulee olla maan läheistä ja poliitikkojen helposti lähestyttäviä. Seuraan aktiivisesti kaupunkilaisten mielipiteitä sosiaalisessa mediassa ja otan mielelläni myös itse osaa keskusteluihin. Pyrin kuuntelemaan ihmisten mielipiteitä myös sosiaalisen median ulkopuolella. Keskustelu asioista auttaa laajentamaan näkemyksiä. Myös silloin, kun ollaan eri mieltä asioista.

Toimin tällä hetkellä kaupunginvaltuutettuna Porvoon kaupunginvaltuustossa. Porvoon perussuomalaisten puheenjohtajana aloitin vuoden 2021 alussa ja toimin myös perusuomalaisten Uudenmaan piirin kolmantena varapuheenjohtajana.

Aktiivisen tiedonvälityksen saralla kirjoitan juttuja verkkojulkaisuihin, omaan blogiini ja teen myös videojulkaisuja Youtubeen.

Suomi ja suomalaisten asiat ovat minulle rakkaita. Pyrin vaikuttamaan yhteiskunnallisiin asioihin nostamalla esiin yhteiskunnallisia ongelmia kirjoittamalla niin medioihin kuin omaan henkilökohtaiseen blogiini, jonkin verran myös suoraan asioista päättäville tahoille.

Kotisivultani löydät lisää tietoa.

Kotisivu.