Perussuomalaiset, Vantaa

Vientijohtaja

TOISET PUHUU, MINÄ TEEN
49-vuotias Uusimaa Vantaa

Olen Vantaan Ylästössä vaimoni ja kahden poikani kanssa asuva aktiivinen, aikaansaava ja reserviläistoiminnassa mukana oleva reservin luutnantti. Ajan lapsiperheiden, veteraanien, eläkeikäisten, nuorten, yrittäjien, työtä tekevien ja työttömien asiaa.

Tulen puuttumaan vantaalaisten turvallisuuteen liittyviin ongelmiin, kuten huumeiden myyntiin, väkivaltarikoksiin, ryöstöihin, murtoihin, koulukiusaamiseen ja muihin nuorison ongelmiin, ennen kuin tilanne riistäytyy käsistä.

Turvallisuusalan ja sotilaspoliisitaustan omaavana pystyn vaikuttamaan näihin vakaviin ongelmiin ja tekemään parannusehdotuksia nykyisiin käytäntöihin, jotka eivät toimi kunnolla.

Ajan puolueemme sisällä määrärahojen lisäämistä poliisille, jotka ovat tällä hetkellä niin ylityöllistettyjä, että resurssit eivät riitä puuttumaan tehokkaasti esim. Vantaan alueella rehottavaan huumekauppaan, jonka uhreina on yhä nuorempia, jopa kouluikäisiä lapsia.

Sotaveteraanien, heidän leskiensä, Lottien ja alaikäisinä sotilastehtäviä suorittaneiden sankareiden hyvinvointi on minulle tärkeää asia.

Puolustusvoimien kieltäessä varusmiesten käyttämisen perinteisessä keräyksessä, järjestin sellaisen itse poikani kanssa ja yhteistyössä Jumbon ja Tammiston K-Supermarkettien ja Ylästön K-Marketin kanssa saimme kerättyä yli 3 000 euroa rahaa. Lisäksi jaoin K-Supermarket Jumbon lahjoittamat 25 joulukoria Sotaveteraaniliiton osoittamille vantaalaisille sotaveteraaneille ja sovin Vantaalla sijaitsevan kylpylän kanssa siitä, että he päästävät 2021 alusta vantaalaiset veteraanit ilmaiseksi kylpemään.

Tänä vuonna osallistun Suomen Sotaveteraaniliiton toiminnan kehittämiseen ja Sotiemme Veteraanit-keräyksen järjestämiseen vapaaehtoisvoimin pääkaupunkiseudulla.