Perussuomalaiset, Sipoo

Filosofian maisteri, Barchelor of Theology

Kirsi Toivola
Sinä voit vaikuttaa paikkakuntasi parhaaksi !
48-vuotias Uusimaa Sipoo

Asun Sipoossa, punaisessa puutalossa. Toimin mieheni kanssa pastorina Sipoon Hindsbyssä, Armon Virta-srk:ssa ja teen tv-työtä. Olen luova, elämäniloinen ihminen. Olen kristitty patriootti. Rakastan totuutta ja oikeudenmukaisuutta. Lähdin ehdolle, sillä Perussuomalaisilla on oikea tärkeysjärjestys.

Arvostakaamme perintöämme ja perhettämme Sipoossa! Puhdas, kaunis maalaisidylli, Siniristilippu, puusauna, Suvivirsi, Maamme-laulu, Jouluevankeliumi.

Omaan myös kansainvälistä kokemusta, erityisesti Israelista. Opiskelin mm. Jerusalemissa, Holokaustin tutk.keskuksessa. Tarkoitus on oppia tunnistamaan tilanteet, kun ne esiintyvät omassa ajassamme.

Sipoon koulujen tulee olla turvallisia oppimispaikkoja. Vanhempien arvomaailma on huomioitava kouluissa. Lapsilla tulee olla oikeus kasvaa tyttöinä ja poikina. Sukupuolineutraalin ideologian suosiminen opetuksessa on epätieteellistä. Se hämmentää lasten ja nuorten biologista todellisuutta. Kouluissa opettajalla on oikeus luoda työrauha. Koulukiusaajamiseen on aina puututtava. Kiusaajan on vaihdettava koulua -ei kiusatun.

Sipoolaisten hyvinvoinnin turvaaminen on kunnan ensisijainen tehtävä. Kunnan varoja tulee keskittää ydinasioihin, kuten laadukkaisiin ja saatavilla oleviin terveyskeskus- ja sosiaalipalveluhin, katujen ja koulujen kunnossapitoon. Vanhuksilla on ihmisoikeus arvokkaaseen vanhuuteen ja saattohoitoon kotona.

Rokotuksen tulee aina olla tiedostettu päätös lääkärin ja potilaan välillä, huomioiden ikä ja oheissairaudet. Kokeellisen covid19-rokotteen riski-hyötysuhde on arvioitava tapauskohtaisesti, huomioiden ikäryhmän parantumisaste viruksesta. 20-50-vuotiaita naisia on tiedotettava hedelmättömyysriskistä.

Suomalais-kristillinen arvomaailmamme, perheen suojelu ja arvokas vanhuus ovat ydinasioita Sipoossa!

Videot