Perussuomalaiset, Vantaa

Kirjanpitäjä, Eläkeläinen

Ihmiset edellä eteenpäin
Uusimaa Vantaa

Olen vireä, eläkkeellä oleva kirjanpitäjä ja aktiivinen osallistuja. "Löysin" perussuomalaiset toistakymmentä vuotta sitten. PS arvomaailma loksahti omaani kuin pala palapeliin. Siihen mennessä en ollut kovinkaan aktiivisena politiikassa. Työelämässä olin jonkun aikaa varaluottamusmiehenä.

Käyn vielä silloin tällöin työelämässä tuurailemassa erilaisissa yrityksissä, joissa on tarvetta lyhytaikaiselle ammatti-ihmiselle. Numerotyö pitää aivot kirkkaina ja mielen virkeänä. Niinhän sitä sanotaan, että vierivä kivi ei sammaloidu :)

Olen Vantaan Perussuomalaisten hallituksen jäsen sekä taloudenhoitaja ja kirjanpitäjä.

Olen ollut Vantaan vanhusneuvoston jäsenenä jo pitkään,ottamassa kantaa erilaisiin Vantaan vanhusasioihin. Viimeksi olin työryhmässä tekemässä selvitystä vanhusasiamiehen tarpeesta ja säännöistä siihen. Se asia on nyt lausuntakierroksella ja toivon mukaan saadaan pian toteutumaan, koska tarve on kova.

Perheeseeni kuuluu invalidimies,tytär sekä kolme "tassuterapeuttia", mäyräkoiraa. Niiden kanssa on mukava kävellä ulkona luonnossa. Olen tutustunut moniin "koiraihmisiin" ja aina silloin tällöin tulee hyviä keskusteluja laidasta laitaan.

Ratikka on nyt se"kuumana peruna."

Tuossa syksyllä oli kelju tapaus, kun kaupungilta pyydettiin rahaa 600 000 eur palleatiiviseen hoitoon siksi, että saataisiin lisää ammattitaitoisia sairaanhoitajia hoivaamaan elämänsä loppupuolella olevia ihmisiä. Eivät antaneet, mutta heti perään ratikan tutkimisen tutkimiseen annettiin miljoona. Tässä näkyy kornisti se, mikä arvomaailma nykyisellään on Vantaan päättävissä elimissä.

Harrastuksiini kuuluu vapaa kirjoittaminen. Olen kirjoittanut paljon Vantaan Sanomiin ja kommentoin HS artikkeleita. Minulla on blogi Uudessa Suomessa. Sinne kirjoittelen harvakseltaan.