Perussuomalaiset, Kouvola

Ammatinohjaaja

Asiat tärkeysjärjestykseen
47-vuotias Kymi Kouvola

Olen 47-vuotias kuntavaaliehdokas Kuusankosken Niskalasta. Perheeseeni kuuluu avopuoliso ja kaksi lasta sekä cockerspanieli Samu. Työkokemusta minulle on kertynyt laajasti niin kasvatus-, opetus-, hoiva- kuin palvelualoiltakin. Tällä hetkellä työskentelen Kouvolan seudun ammattiopistossa.

Kokemusteni perusteella tiedän kuinka tärkeää koulutus, terveyden ja hyvinvoinnin edistäminen sekä syrjäytymisen estäminen ovat. Olen helposti lähestyttävä, ihmisläheinen ja yhteistyökykyinen.

Arvomaailmaltani olen maltillinen Perussuomalainen. Perussuomalaiset arvot ovat lähellä sydäntäni ja puoluevalintani on ollut alusta alkaen itsestään selvä – eikä mieleni ole sen suhteen muuttunut.

Politiikan pariin hakeutuu usein ihmisiä, joilla on palava into saada aikaan muutoksia yhteiskunnassa. Osallistumalla ja vaikuttamalla on mahdollista muuttaa asioiden kulkusuuntaa sekä toteuttaa parannuksia, onhan politiikka nimenomaan yhteisten asioiden hoitoa.

Tällä hetkellä toimin Kouvolan kasvatus- ja opetus-, sekä urheilu- ja kulttuurilautakunnissa, Kymenlaakson sairaanhoitopiirin Kymsoten yhtymävaltuutettuna, kaupunginhallituksen tulevaisuusjaoston jäsenenä sekä kaupunginvaltuuston varajäsenenä. Kunnallisten luottamustoimien lisäksi toimin useamman vuoden Perussuomalaisten Kymen piirin piirisihteerinä.

Viime vuosina olen saanut olla mukana monenlaisissa haasteissa, jotka ovat tehneet minusta entistäkin päättäväisemmän ja määrätietoisemman. Käytäntö ja kokemus ovat opettaneet, että parhaiten asioita edistetään rakentavalla yhteistyöllä. Haluankin nyt tarjota kokemukseni juuri sinun käyttöösi.