Perussuomalaiset, Lappeenranta

Koulunkäynninohjaaja

Mari Ruotsalainen
Sinun puolesta rakentamassa tulevaisuutta.
26-vuotias Kymi Lappeenranta

Nuorison asialla oleva lappeenrantalainen tekijä. Lapsille ja nuorille on luotava turvallinen tulevaisuus unohtamatta heitä, jotka takasivat sen meille.

Olen 26-vuotias nuori aikuinen Lappeenrannasta. Ammatiltani olen koulunkäynninohjaaja, joten tiedän miten paljon nuorison asioita on parannettava. Tämän päivän päätökset estävät tulevaisuuden eriarvoistumista, joten tavoitteeni on tuoda jokaisen väestöryhmän ääni kuuluviin. Apua tarvitseville on iästä ja sukupuolesta riippumatta annettava yhteisön tuki, jotta syrjäytyminen estetään.

Syntyperäisenä lappeenrantalaisena tiedän paljon kaupungin asioista ja toimintakulttuureista, joten pystyn tuomaan esille paljon erilaisia näkemyksiä historiaa kunnioittaen. Tiedän, että kotikaupunkini on luonnoltaan kaunis ja yhteisöltään kaiken hyvän arvoinen, mutta toivon, että voimme yhdessä näyttää myös muulle maailmalle Lappeenrannan todellisen arvon. Tulevaisuudessa meidän kaikkien on huolehdittava, että Lappeenrannan päätökset tukevat ennen kaikkea yhteisön hyvää, niin taloudellisesti kuin käytännöllisesti.

Tulevaisuudessa haluan entistä enemmän tukea lapsia ja nuoria, jotka tarvitsevat luotettavia päättäjiä, jotka eivät murra heidän unelmia ja tulevaisuutta. Haluan myös huolehtia vanhemmista sukupolvista, jotka ovat mahdollistaneet minulle turvallisen nuoruuden.

Jokainen ääni on kuulemisen arvoinen, toivottavasti olen sinun ehdokkaasi. Jos minä en riitä, muista että sinä riität!