Perussuomalaiset, Pori

Diplomi-insinööri, Software engineer

Meirä Pori tähre
Satakunta Pori

Olen 36-vuotias porilainen ja 2-vuotiaan lapsen äiti. Olen ensimmäisen kauden kaupunginvaltuutettu. Haluan olla mukana politiikassa siksi, että mielestäni asioita pitää pyrkiä muuttamaan ellei ole tyytyväinen. Pelkkä valittaminen ei vie asioita eteenpäin.

Minulle on kertynyt jo kokemusta paikallispolitiikan osalta kaupunginvaltuustossa, sivistyslautakunnassa ja muissa luottamustoimissa. Erityisesti sivistyslautakunnan jäsenenä on päässyt käsittelemään monia kaupungin järjestämiä palveluja ja velvoitteita tarkemmin.

Koulutukseltani olen tietotekniikan insinööri (2009) sekä tietotekniikan diplomi-insinööri (2014). Olen työskennellyt Cimcorpilla ohjelmisto-insinöörinä vuodesta 2008 alkaen. DI-opinnot suoritin työn ohessa.

Liityin Perussuomalaisiin vuoden 2013 alussa. Perussuomalaiset-puolue on ollut puoluevalintani, koska koen sen ajavan parhaiten tavallisten kansalaisten etua. Olen ollut alusta asti aktiivisesti toiminnassa mukana.

Kuvailisin itseäni päättäväiseksi, mutta silti sekä keskustelukykyiseksi että yhteistyötaitoiseksi. Omat mielipiteet, jotka pystyy perustelemaan, ovatkin tärkeä pohja politiikassa.

Porin Perussuomalaisten kuntavaaliohjelma tuo raamit, joita noudatan mikäli tulen valituksi. Omalta osaltani haluan kuitenkin painottaa lasten ja nuorten hyvinvointia, lapsiperheiden palveluita, terveydenhoidon palveluita ja kaupungin talouden tilaa. Hyvä taloudenhoito mahdollistaa kaupungin ja sen palveluiden kehittämisen pitkäjänteisesti.