Perussuomalaiset, Pori

Päätöksiä Porilaisten parhaaksi
68-vuotias Satakunta Pori
Ehdokas on Eläkeläinen

Olen toistamiseen kuntavaaliehdokkaana, koska haluan olla vaikuttamassa asioihin, jotka tekevät Porin seudusta vielä paremman paikan asua ja elää. Kuntapolitiikassahan päätetään jokaisen porilaisen arjen asioista ja yhteisistä rahoista. Kotikaupunkimme veroeurot tulee käyttää mahdollisimman järkevästi ja läpinäkyvästi.

Olen varavaltuutettuna päässyt kunnalliseen päätöksentekoon vaikuttamaan. Toimin Porin Vanhustenkotiyhdistyksen hallituksessa, ja lisäksi ko. yhdistyksen hallinnoimissa kolmessa asunto-osakeyhtiön hallituksissa sekä Porin Veden johtokunnan varajäsenenä. Kuulun myös Satakunnan Maallikkotuomarit ry:n hallitukseen.

Olen maltillinen, yhteistyöhaluinen ja -kykyinen, eteenpäin suuntautunut ja avoin. Harrastan uintia, lenkkeilyä, kotimaan matkailua, karaokea ja shakkia. Toimin yhdessä vaimoni kanssa seurakunnan vapaaehtoistehtävissä ja paikallisessa Partiokillassa. Perhepiiriini kuuluu kolme aikuista lasta ja viisi lastenlasta.

En lupaa ihmetekoja, lupaan tehdä parhaani yhteisten asioiden hoitamisessa porilaisten parhaaksi.