Perussuomalaiset, Pori

Vartija, myymäläesimies

Vahvempi Pori!
Satakunta Pori

Olen suora ja rehellinen. Pyrin tahdikkaasti hoitamaan vaikeatkin asiat. Sosiaaliset taidot kehittyvät ja se on politiikassa tärkeää. Perussuomalainen ajattelu on istunut omaani hyvin ja olen tehnyt melko paljon työtä puolueen vaikutusmahdollisuuksien parantamiseksi yli 12 vuotta.

Kaupunginvaltuutettujen ja muidenkin luottamushenkilöiden tehtävänä on huolehtia sekä kuntalaisten palveluiden toimivuudesta että vastuullisesti kunnan taloudesta. Se on sekä kuntalaisten, että kuntatyöntekijöiden etu. Luottamushenkilön tehtävä ei ole toimia virkamiesten kumileimasimena eikä myöskään alistua valtuustokauden mittaisiin puolueiden muodostamiin valtaklikkeihin joilla esim. ideologiset tavoitteet pyritään saavuttamaan vaihtokauppoja tekemällä ja äänestäjät pettäen.

Kuntalaisten mielipiteet ja kokemukset on oikeasti huomioitava. Päätöksenteossa pitää pyrkiä taloudelllisesti vahvempaan kuntaan, jossa riittää kykyä parantaa tarvittavia palveluja ja niiden avulla lisätää kaupungin vetovoimaa.

Liityin Perussuomalaisiin vuonna 2008. Koulutukseni on yhteiskunnallinen-merkonomi ja myymäläesimies. Olen suorittanut myös vartijan ammattitutkinnon. V. 2015 eduskuntavaaleista alkaen olen ollut Satakunnan piirin vaalipäällikkönä eri vaaleissa ja puoluejärjestömme on menestynyt Suomessa parhaiten. Viime vuonna toimin toimistovahtimestarina. Autoharrastaja.