Perussuomalaiset, Vaasa

Energia- ja informaatiotekniikan DI-opiskelija, Logistiikkainsinööri

Energiaa ja arkijärkeä
29-vuotias Etelä-Pohjanmaa Vaasa

Hei! Olen 29- vuotias urheilullinen ja liikunnallinen Vaasan Yliopiston DI-opiskelija. Tehdään yhdessä Vaasasta parempi kaupunki asua.

Olen kiinnostunut teknologiasta, uusista innovaatioista ja niiden hyödyntämisestä paremmin ihmisten tarpeisiin. On tärkeää harjoittaa järkevää talouspolitiikkaa, sekä keskustella ja eritoten toimia paremman monikulttuurisen yhteiskunnan luomiseksi. Suomi on kansainvälinen ja monikulttuurinen maa ja jatkossakin tämän huomioiminen on maamme taloudelle eriarvoisen tärkeää. Voimme luoda siitä mahdollisimman hyvän meille kaikille, jos teemme viisaita päätöksiä. Sydäntäni lähellä olevia arvoja ovat avoimuus, rehellisyys, läheisyys, isänmaallisuus ja rohkeus tehdä myös kipeitä päätöksiä.

Vapaa-ajallani harrastan aktiivisesti mm. frisbeegolfia ja haluan viedä lajia isommaksi myös Vaasassa. Laji on erinomainen nuorten liikuttaja ja halpa harrastaa, joten myös vähävaraisilla on mahdollisuus nauttia lajista.