Perussuomalaiset, Posio

Höyläri/Sahatyöntekijä, Luottamusmies

Marko Kemppainen
"Onhan meillä sama suunta,koti kuntamme parhaaksi"
51-vuotias Lappi Posio

Vetoomus Posiolaisille äänestäjille."Onko meillä sama suunta" Säilyykö kuntamme itsenäisenä, säilyykö palvelut ja elinvoima tulevaisuuden Posiolaisille. Asun Etelä-Posion Sukkasuon kylällä. Perheeseeni kuuluu aviovaimo, sekalainen joukko lintuja ja kaksi hirvikoiraa.

Oma elämän kokemus tähän 51 ikävuoteen mennessä. Olen ollut edelläkävijä jatkuvan koulutuksen tiellä. Peruskoulun jälkeen olen käynyt Maatalousoppilaitoksen Kuusamossa ,jonka jälkeen suoritin asevelvollisuuden Rovaniemellä Lapin Lennostossa. Sen jälkeen olin työelämässä sekalaista pätkä töissä. Sitten kävin Metsäkone koulun Posiolla, jonka jälkeen pääsin töihin Posion toimintakeskukselle, jossa toimin työnohjaajana siinä samalla opiskelin Torniossa Peräpohjolan- opistolla Työpajaohjaajaksi/ ja melkein Nuorisoohjaajaksi. Kun työ toimintakeskukselle alkoi loppua, niin avautui mahdollisuus hakea Posiolle perustettavalle, Oven karmitehtaalle koulutuksen ja töihin. Koulutuksesta valmistuin Puusepäksi. Oltuani noin 10 vuotta karmitehtaalla töissä, halusin vielä edetä urallani ja pääsin Kuusamon Pölkylle höyläriksi. Työn ohessa suoritin saha-alan ammattitutkinnon työni jatkuvat edelleen Pölkyllä. Olen toiminut luottamus tehtävissä, enkä pelkää ottaa vastuuta yhteisten asioiden hoidosta. Olin Posifutterin aikana työsuojeluvaltuutettu ja nykysessä työpaikassa olen Jalostus osaston Luottamusmies.

Harrastuksiin kuuluu metsästys ja kalastus.

Minun arvot ovat,

Isänmaalliset ja Perussuomalaiset.