Perussuomalaiset, Lahti

Merkonomi

Kansallismielistä ajattelua päätöksentekoon!
22-vuotias Häme Lahti

Olen 22-vuotias nuori ja olen koulutukseltani merkonomi, erityisosaamisena verkkokauppa. Puoluekaverini sanoo minusta seuraavaa: ‘’Matias on jo pitkään paiskinut pyyteetöntä työtä edistääkseen perussuomalaisia arvoja’’ - Tampereen PS:n puheenjohtaja Antti Moisander

Haluaisin ajaa politiikallani sitä, että auttaisin nuoria, jotka ovat olleet samassa tilanteessa kuin minä koulupudokkuusuhan alla tai muuten hukassa mitä elämässä lähtisi tekemään. Kaikille suomalaisille nuorille on löydettävä oma paikkansa ja polkunsa. Ei ole hyvä, että nuoret syrjäytyvät työ- tai opiskeluelämän ulkopuolelle.

Koko ikäni olen opiskellut erityisopetuksessa, oppimisvaikeuksien vuoksi. Kuitenkin stipendejä olen saanut viidennestä luokasta yhdeksänteen luokkaan asti luokkani menestyksekkäimpänä oppilaana. Koulukiusattuna lähes koko peruskouluajan. Peruskoulusta valmistuin 2015. Tämän jälkeen olen käynyt koittamassa eri opistoissa mielekkäitä aloja. Valmistuin vuonna 2019. Työpainotteisesti merkonomiksi ja tulevaisuudessa minua kiinnostaisi oman liiketoiminnan aloittaminen. Minulla on pieni puhevika, mutta ei tarpeeksi vakava jotta se tuottaisi esteitä poliittisissa tehtävissä.

Haluan olla asialinjoilla oleva ehdokas, joka ei käy alatyylisiin hyökkäyksiin toisia vastaan eikä lähde parjaamaan toisia vaan haluan esittää omaa asiallista tyyliäni, en tavoittele julkisuutta hinnalla millä hyvänsä. Yritän omalla toiminnallani luoda perussuomalaisille parempaa imagoa.

Päävaaliteemojani ovat suomalaisnuorten työelämän pariin auttaminen, kaupungin julkisen rahankäytön priorisointi oikeasti elintärkeisiin kohteisiin sekä tietysti haitallisen maahanmuuton vastustaminen.

Tarinani - Suosittelijat - Mielipiteet

Klikkaa tästä