Perussuomalaiset, Vaasa

IT-asiantuntija, Lähihoitaja

Matti Sorvari
Sujuva liikenne, mutta ei unohdeta autoilijoita!
26-vuotias Etelä-Pohjanmaa Vaasa

Moro! Olen 26-vuotias Vaasalainen ja työskentelen IT-alalla. Minulle tärkeitä asioita ovat sujuva kaupunkirakenne sekä turvallinen ja viihtyisä Vaasa.

Lähdin politiikkaan mukaan jo hyvin nuorena ja olen toiminut Vaasan Perussuomalaisten ensimmäisenä varavaltuutettuna kuluneen valtuustokauden ajan. Olen myös ollut teknisen lautakunnan jäsen viimeiset 4 vuotta ja maahanmuuttovaltuuston varajäsen (noin 1,5 vuoden ajan).

Koen, että minulla on hyvät perusarvot, jotka ovat hyvä lähtökohta politiikan teolle. Kannatan paikallisten yritysten tukemista, koska mielestäni se on Vaasan ja Vaasalaisten etu. Olen viimeisen 4 vuoden ajan myös yrittänyt kehittää Vaasaa paremmaksi paikaksi omien kykyjen mukaan lautakunnassa ja valtuustossa.

Tärkeitä asioita minulle on sujuva kaupunkirakenne, jossa Vaasalaisilla on mahdollisuus ajaa ja omistaa oma auto. En kannata liiallista ilmastopolitiikkaa, koska autoilu on niin kallista jo nyt eikä sen tule kallistua yhtään enempää. Keskusta tyhjenee ihmisistä ja kaupoista, joten on tärkeä huolehtia, että se ei kuole kokonaan.

Kannatan bussiliikenteen ja sataman kehittämistä myös.

En tule kannattamaan turvapaikanhakijoiden vastaanottamista Vaasaan, mikäli tästä äänestetään valtuustossa seuraavan valtuustokauden aikana.

Minulla on Youtube kanava, jonne teen videoita koskien ilmastonmuutosta käyttäjätunnuksella "Totuuden Sorvaaja". Minulla on myös oma poliittinen blogi. Lisäksi minulla on oma politiikko sivu Faceookissa.

Sosiaalinen media:

Seuraa Facebookissa