Perussuomalaiset, Pori

Liikuntatieteiden maisteri, Myymäläpäällikkö

Oikeaa sykettä Poriin!
34-vuotias Satakunta Pori

Olen vuoden nuori porilainen (2010), entinen huippu-urheilija ja nykyinen myymäläpäällikkö. Olen muita innostava ja asioista itsekkin nopeasti innostuva. Vapaa-ajallani järjestän Porin Raasto seikkailu-urheilutapahtumaa ja urheilen aktiivisesti. Koulutukseltani olen liikuntatieteiden maisteri.

Olen 9 lapsisessa perheessä kasvanut ja koko elämäni monipuolisesti liikuntaa harrastanut aktiivinen ja kilpailuhenkinen kaveri Noormarkusta. Omat teemani eivät kuitenkaan enää rajoitu vain urheiluun, vaikka liikuntaa pidän kaikin puolin mainiona lääkkeenä mielenterveysongelmiin, häiriökäyttäytymiseen ja terveysongelmiin.

Moraalikäsitykseni nojaa pitkälti hyvin perinteisiin arvoihin: koti, uskonto ja isänmaa. Nämä ovat mielestäni hyvä kasvualusta kaikelle käyttäytymiselle ja toimillemme. Näihin liittyy myös perinteiden kunnioittaminen ja esimerkiksi koulujen joulujuhlat ja kevätkirkot kuuluvat suomalaisuuteen.

Olen seurannut pitkään politiikkaa ja omia havaintoja, välillä hyvinkin moraalittomasta toimista tehnyt, niin haluan päästä itse aitiopaikalle tekemään meitä kaikkia koskevia hyviä päätöksiä. Tulen pitämään huolta, että ne meidän yhteisesti maksamat verot kohdennettaan meitä kaikkia hyödyntävällä tavalla. Nykyisenlainen Yliviikarointi ja tyhjän äänestäminen ei sovi millään tavalla omaan ajatusmaailmaani.

Haluan myös, että Pori muuttuu nykyisenlaisesta, pikkuhiljaa taantuvasta kaupungista paikaksi, jossa ihmisten on helppo yrittää, järjestää tapahtumia, kuntoilla ja elää kaikin puolin turvallista ja aktiivista elämää. Tämä muutos tulee olemaan parasta, mitä Porissa on hetkeen tapahtunut.