Perussuomalaiset, Seinäjoki

Sosionomi amk/ toiminnanohjaaja

Mervi Räsänen
Kuntarakkautta on: välittää ja vaikuttaa
42-vuotias Etelä-Pohjanmaa Seinäjoki

Perusäiree, jolla sydän paikallaan. Olen taistelijaluonneja sydäntäni lähellä on puolustaa heikoimpia. Haluan tulla kuulluksi ja nähdyksi.Omaan avoimen mielen ja ennakkoluulottoman asenteen. Menen hyvinvointi edellä.

Olen koulutuksiltani merkantti, hieroja, lähihoitaja ja sosionomi ank. Minulla on perhe ja olen eläinrakas. Järjestötoiminta on elämäni suola ja puutarhanhoito sekä kilpakeilaus taas sokeri. Oman vammani vuoksi olen kohdannut elämässäni hyvin paljon haasteita, mutta nehän on vain ylitettävissä. Heikoimmassa asemassa olevien puolustaminen ja heidän äänitorvenaan oleminen on sydäntäni lähellä. Vaikuttajana olen rehti ja osaan kuunnella. En suvaitse nokkimista enkä turhia lupauksia. Perusluonteeltani olen rauhallinen, harkitseva, minulla on luja tahto, mutta nöyrä asenne. Ratkaisukeskeinen minäni tahtoo aina löytää asioille sellainen ratkaisu jossa osapuolet ovat tyytyväisiä. Haluan tulla kuulluksi ja nähdyksi sillä mielipiteillä on merkitystä. Olen vaatimaton ja sopeudun nopeasti vaihtuviin olosuhteisiin. Kokemusta minulle on karttunut elämästä ja sen erilaisista kääntöpuolista ja vaikka sitä kokemusta työelämästä ei kovin paljon ole, olen silti onnellinen siitäkin pienestä. Minä luotan huomiseen ja peruselämään.