Perussuomalaiset, Vantaa

Julkishallinnon merkonomi

Tuttu ja turvallinen Perus-Mira
48-vuotias Uusimaa Vantaa

Olen 48-vuotias julkishallinon merkonomi. Hoidan viranomaistehtäviä julkisella sektorilla. Olen 13- ja 17-vuotiaiden poikien äiti. Olen lähtöisin Lapista, mutta asunut pääkaupunkiseudulla 21 vuotta, joista viimeiset neljä vuotta Vantaalla. Olen suora, rohkea, peloton, isänmaallinen nainen.

Asun Vantaan Kivistössä, johon muutin Tikkurilasta v. 2020 syksyllä. Olen lähtöisin Lapista pienestä Niesin kylästä, joka sijaitsee 80 km Napapiiriltä pohjoiseen. Pääasiallisesti kaikki tarvittava saatiin suoraan luonnosta ja samalla opimme kunnioittamaan sekä suojelemaan meille suomalaisille niin pyhää ja arvokasta luontoa.

En ole syntynyt kultalusikka suussa, vaan osaan arvostaa tavallista elämää ja ottaa vastaan haasteet sellaisina kuin ne tulevat ilman suurempaa draamaa.

Olen jalat maassa -tyyppi, järki-ihminen. Luonteeltani olen suora, rohkea, peloton, oikeudenmukainen, empaattinen ja huumorintajuinen. Harrastan lenkkeilyä, elokuvia, mökkeilyä ja ruoanlaittoa. Perheeseemme kuuluu myös Romeo-koira ja Sakari-kissa.

Olen jo kolmannen polven Perussuomalainen. Isoisäni oli Veikko Vennamon ja muiden kovan luokan miesten kanssa perustamassa vuonna 1959 Suomen Pientalopoikien Puoluetta SPP, josta myöhemmin muodostuivat Suomen Maaseudun Puolue SMP ja Perussuomalaiset. Poliittiset arvoni ja periaatteeni olen ammentanut jo synnyinkodistani. Perussuomalaiset on tässä ajassa ainoa puolue, joka aidosti ajaa arvojani koti, uskonto ja isänmaa.

Toimin Uudenmaan Perusnaiset ry:n hallituksen varajäsenenä ja olen hyvin aktiivinen toimija vaalikentillä. Toivonkin, että otat rohkeasti minuun yhteyttä mieltäsi askarruttavissa asioissa, jotka liittyvät Vantaan kehittämiseen ja mahdollisiin ongelmakohtiin. Tehdään yhdessä Vantaasta parempi ja turvallisempi paikka asua ja elää.