Perussuomalaiset, Lahti

Graafinen suunnittelija

Niko Aleksanteri Kauko
Itsenäinen Suomi, menestyvä Lahti!
45-vuotias Häme Lahti

Olen perinteisten arvojen kannattaja. Politiikka on minulle enemmänkin väline kuin itse tarkoitus. Itsenäinen Suomi on minulle sydämen asia. Poliittisen toimintani avulla haluankin puolustaa Suomen kansan oikeutta itsenäiseen ja kansanvaltaiseen Suomeen epädemokraattisen EU-liittovaltion sijasta.

Suomen nykykurssi on kestämätön ja ajaa kuntia ja kaupunkeja yhä syvempään ahdinkoon.

Velkaantumisesta ja näivettymisestä eroon päästäksemme meidän on käsitettävä, että kunnat eivät elä tyhjiössä vaan valtion ratkaisut aiheuttavat pääosin niiden tukalan aseman.

Pelkkiä detaljeja korjaamalla ei suuntaa voida muuttaa koska koko EU:n taloudellinen järjestelmä, jossa ihmiset ovat olemassa taloutta varten eikä päinvastoin, on Suomelle vahingollinen ja tuottaa huonoja hedelmiä; velkaantumista, leikkauksia, pätkätöitä, työttömyyttä, epävarmuutta, syrjäytymistä ja kurjistumista. Kunnat eivät voi kukoistaa, jos ihmisillä menee huonosti, sillä kunta on yhtäkuin me ihmiset.

Eli vain valtion kurssia muuttamalla kunnat lopulta saadaan niukkenevien ja riittämättömien resurssien ajasta takaisin kasvavien resurssien aikaan. Menestyäksemme tarvitsemme kansallista kapitalismia EU:n "vapaan kilpailun" opin sijaan.

Sekä kunnat että eduskunta tarvitsevat kansallismielisiä päättäjiä, joille suomalaisten etu on ensisijainen päätöksiä tehdessä ja jotta maan suuntaa saadaan käännettyä hallitusti. Välttämätön muutos on tässä kohtaa nyt äänestäjien käsissä.

Koko ohjelmani ja vaalilehtiseni "Kunnat ja valtio - saman kolikon kaksi puolta" löytyy osoitteesta:

Siihen kannattaa perehtyä, jotta ymmärrys ongelmiemme taustasyistä lisääntyisi.

Toivon äänestäjille viisautta ja rohkeutta valintoihinsa näihin tärkeisiin vaaleihin!

Videot