Perussuomalaiset, Jämsä

Insinööri, elokuvaohjaaja

Yhdessä Jämsä on vahvempi. Keskustelua pelkäämätön
35-vuotias Keski-Suomi Jämsä

Olen 35-vuotias perheenisä Jämsän Länkipohjan kylästä. Olen aktiivinen somettaja. Harrastuksiini kuuluu näin siis videoiden kuvaus. Poliittinen aktiivisuuteni heräsi kunnolla ennen viime kuntavaaleja. Suomen suunta podcast juontaja youtubessa.

Olen 35-vuotias perheenisä Jämsän Länkipohjan kylästä. Olen aktiivinen somettaja ja etenkin youtubessa. Harrastuksiini kuuluu näin siis videoiden kuvaus. Vastasin Jämsässä 2020 ensi-iltansa saaneesta elokuvasta Torppa. Eokuva projektissa vastasin niin tuottamisesta, kuvauksesta, leikkauksesta, käsikirjoittamisesta ja ohjaamisesta. Elokuva projekteja on tämänkin jälkeen tullut lyhytelokuvien muodossa. Länkipohjan kylälle olen tehnyt myös esittelyvideoita kyläyhdistyksen käyttöön.

Poliittinen aktiivisuuteni heräsi kunnolla ennen viime kuntavaaleja. Pääsin puolivuotta kaupungissa asuneena toiselle varasijalle perussuomalaisten listoilta. Olen vetänyt youtubessa keskustelu ohjelma Suomen suuntaa nyt pari vuotta vieraana meillä on ollut esimerkiksi perussuomalaisten ja kristillisdemokraattien puoluesihteerit. Etenkin politiikassa minua kiinnostaa lasten ja nuorten asiat ja tulevaisuuden Suomi ettemme jätä maata huonompaan kuntoon kuin saadessamme sen aikaisemmilta sukupolvilta. Kukaan muu kuin Jämsäläinen ei aja Jämsäläisten asiaa.