Perussuomalaiset, Vantaa

Vahva Valinta Vantaan Valtuustoon
Uusimaa Vantaa
Ehdokas on Eläkeläinen

Olen perheellinen isänmaallinen mies, naimisissa naisen kanssa, 2 aikuista lasta ja 3 lastenlasta ja asun Hiekkaharjussa. Toimin luottamustehtävieni lisäksi ympärivuotisesti MPK:n kautta vapaaehtoisen maanpuolustuksen kouluttajana, sekä reserviläistoimijana Vantaan suurimmassa RES-yhdistyksessä.

Olen ollut Vantaalla kunnallisissa luottamustehtävissä jo vuodesta 2008 lähtien. Edellisellä vaalikaudella olin myös Vantaan Käräjäoikeudessa lautamiehenä pidennetyn kauden, melkein viisi vuotta.

Vapaa-aikani kesäkaudella menee pääosin mökillä hyötyliikunnan ja kalastuksen parissa. Syksyisin marjojen ja sienien keräily on lempipuuhaa. Moottoripyöräily on myös pitkä aikainen harrastus, peräti 50 vuotta ja jatkuu edelleen.

Toimin luottamustehtävieni lisäksi ympärivuotisesti sitoutuneena MPK:n Ammunnan kouluttajana sekä PERK-ryhmässä varustamassa harjoitusjoukkoja Santahaminassa.

Olen myös reserviläistoiminnan pitkäaikainen vaikuttaja/ammunnan kouluttaja/-harrastaja ja Kunniajäsen Vantaan suurimmassa RES-yhdistyksessä ja sotilasarvoni on vääpeli. Takana on myös pitkäaikainen toiminta Helsingin Reserviläipiirin Hallituksessa ja HelSlE:n Vantaan Paikallisosaston johtoryhmässä.

Perinteiset lavatanssit on ympärivuotinen harrastukseni, tosin nyt odotamme pandemian loppumista ja tanssipaikkojen avautumista vaimoni kanssa.

Kierrätys kaikkinen muotoineen on minullakin 'ykkösasia', kaikki lähtee kotitalouden jätteiden lajittelusta meidän kotona ja muun käyttökelpoisen tuotteen kierrätyksestä.

Kirkollinen avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto ja mies ei voi synnyttää. Miten ihmeessä minäkään voisin, ihmettelen suuresti näitä puheita...