Perussuomalaiset, Salo

Tiimiesimies, oikeustradenomi

Päivi Lehtinen
"Sinun ehdokkaasi, järjellä ja sydämellä"
39-vuotias Varsinais-Suomi Salo

Olen vahvasti Saloon juuret kasvattanut perheenäiti ja aikuisopiskelija. Työskentelen työttömyysturva-asioiden parissa ja olen ollut perustamassa ja luotsaamassa paikallista hyväntekeväisyysyhdistystä, vuodesta 2014. Minulle on tärkeää olla mukana rakentamassa Salon tulevaisuutta.

Salo sekä sen elinvoima ja kilpailukyky ovat asioita, joiden eteen tahdon itse olla mukana tekemässä töitä. Haluan asua Salossa ja kasvattaa lapseni täällä. Haluan myös, että kotikaupunkimme on turvallinen ja elinvoimainen asuinpaikka, joka mahdollistaa myös monipuolisen yrittämisen.

Olen itse kotoisin maaseudulta ja sydämeni sykkii vahvasti Salon kylien puolella. Turvalliseen ja monipuoliseen elämiseen täytyy olla mahdollisuus myös keskusta-alueen ulkopuolella. Idyllinen maaseutu, terveet kyläkoulut ja aktiiviset kyläyhteisöt tulisi nähdä selkeästi vahvuutena ja vetovoimatekijänä.

Talouspolitiikassa ei ole varaa hukata resursseja ja rahaa suuriin suunnitelmiin, ylimitoitettuihin investointeihin ja lyhytnäköisiin ratkaisuihin. Kaikessa ajattelussa täytyy pitää mielessä salolaisten hyvinvointi nyt ja tulevaisuudessa.

Viime vuosina on helpointa tuntunut olevan säästämisen aloittaminen lapsista, nuorista ja vanhuksista. Mielestäni myös me salolaiset olemme ansainneet niin turvallisen lapsuuden kuin arvokkaan vanhuuden.

Haluan toimia tavallisen kuntalaisen äänenä ja pitää myös niiden puolta, jotka ovat vaarassa jäädä isompien ja kovaäänisimpien varjoon.