Perussuomalaiset, Vantaa

Terminaalipäällikkö, Varavaltuutettu

Pidetään huolta omista
47-vuotias Uusimaa Vantaa

Vantaalainen vuodesta 1982, nykyisin Martinlaaksosta. Perheeseeni kuuluu vaimo, neljä aikuista lasta, yksi lapsenlapsi ja neljä Maine Coon kissaa. Työskentelen elintarvikelogistiikassa terminaalipäällikkönä Hakkilan ja Keravan kylmäterminaaleissa. Perussuomalaisten jäsen vuodesta 2010.

Minulle tärkeitä arvoja ovat perhe, työ ja suomalaisuus. Haluan olla rakentamassa parempaa yhteiskuntaa, jossa meidän kaikkien on hyvä ja turvallista elää.

Politiikassa olen ollut mukana pitkään. Edellisissä kuntavaaleissa nousin jo valtuustoryhmään. Olen toiminut vuosien varrella mm. vapaa-ajan lautakunnassa, Myyrmäen suuralueen kehittämistoimikunnassa, Vantaan PS:n hallituksessa ja lukuisissa muissa luottamustehtävissä.

Yhteiskunta rakentuu työnteolle ja yrittämiselle eikä ilman työtä ole hyvinvointia. Työnteon tulee olla aina kannattavampaa kuin yhteiskunnan tuilla elämisen eikä työtä tai yrittämistä saa tukahduttaa verotuksella, kuten nyt yritetään tehdä. Vantaan veroäyrin nostolle sanon jyrkkä EI. Jos kaupungin rahat ei riitä, tulee leikata menoja. Velaksi tai muiden rahoilla emme voi elää enkä siten lupaa vaaleissa "vappusatasia".

Kuntalaisten lähipalvelut tulee kuitenkin turvata. Liikuntapalvelut, kirjasto, terveyskeskus, päiväkoti ja koulu tulee olla kaikilla lähellä.

Vantaan tulee harjoittaa tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ja kiintiöpakolaisten vastaanottamista tulee hillitä. Vantaa on Suomen monikulttuurisin kaupunki, emme voi kantaa taakkaa yhtään enempää.

Vapaa-ajalla seuraan aktiivisesti urheilua, erityisesti jalkapalloa. Myös television dekkarisarjat saavat mukavasti irti arjesta.

Ehdokas tavattavissa

26.5.2021 klo 09:00