Perussuomalaiset, Vaasa

Muusikko, Laitoshuoltaja

Turvallinen Suomi, maan etu ensin
55-vuotias Etelä-Pohjanmaa Vaasa

Muusikko, Laitoshuoltaja, Merkonomi Isänmaallinen luonnon ystävä, koko ikäni Vaasassa asunut ja tunnen kaupungin hyvin. Valmis kehittämään kaupungin houkuttelevuutta

Politiikkaan mukaan 2017 kunnallisvaalien kautta joissa 30 ääntä Siitä lähtien on oltu aktiivina mukana torilla, useissa kokouksissa paikallisyhdistyksen hallituksessa . Musiikkiharrastukset ja monipuolinen urheilu pitäneet mielen virkeänä. Suurena luonnon ystävänä lisäisin Vaasaan puistoalueita. Meillä on esimerkinsi laivapuisto jossa koko perheen tavoitteet on huomioitu mutta siisteydessä toivoisin käyttäjiltä enemmän vastuuta. Meillä on oltava turvallinen maa ja päättäjiltä vaadin enemmän tiukempaa otetta, vastuuta ja lisäresursseja. Riittävä toimeentulo kaikille eläkeläisiä unohtamatta ja julkisen rahan järkevämpi käyttö, hoitajamitoitus kuntoon Nuorille riittävästi tiloja koska tarvitsevat tekemistä ja virikkeitä, Uskon että tätä kautta mahdollisia syrjäytymisiä voidaan ehkäistä. Autoilun kuluja on lyhytnäköistä nostaa koska aiheuttaa työhön kulkemisen mielekkyyttä ja kannattavuutta ja vie monilta niitä pieniä iloja. On kornia puhua hyvinvointivaltiosta jota koko ajan rapautetaan