Perussuomalaiset, Lahti

Sairaanhoitaja AMK, Sote ry luottamusmies

Turvallinen arki parempi tulevaisuus
40-vuotias Häme Lahti

Olen lahtelainen äiti ja sairaanhoitaja, minulla on kaksi tytärtä molemmat nuoria aikuisia. Äitinä olen saanut kasvaa ihmisenä, tyttärieni kasvun myötä. Sairaanhoitajan työssäni minulle on tullut tutuksi myös ihmisten arjen ongelmat.

Lähdin mukaan politiikkaan koska haluan olla mukana kehittämässä yhteiskuntaa parempaan ja oikeudenmukaisempaan suuntaan. Olen liittynyt Perussuomalaisiin ja sen naisjärjestöön vuonna 2012. Vuoden 2019 eduskuntavaaliehdokkaana turuilla ja toreilla käymäni lukuisat keskustelut ja upeat kohtaamiset ihmisten kanssa vahvistivat ajatustani siitä, että olin tehnyt oikean valinnan lähtiessäni mukaan tekemään työtä paremman huomisen puolesta.

Politiikassa hyödynnän vahvaa osaamistani sosiaali- ja terveysalalta ja järjestötyöstä. Olen Sote ry:n luottamusmies ja tottunut istumaan neuvottelupöydissä. Monipuoliset tehtävät järjestömaailmassa (STTK, Tehy) antavat minulle vahvuuden toimia yhteistyökykyisenä ja määrätietoisena kuntalaisten edunvalvojana.

Minulle on tärkeää, että meillä Lahdessa ihmisten hyvän elämän perusedellytykset ovat kunnossa. Haluan olla tekemässä turvallista arkea lapsiperheille, ennalta ehkäistä syrjäytymistä, turvata toimivat ja helposti saavutettavat terveyspalvelut, säilyttää lähikirjastot, koulut ja päiväkodit, parantaa omaishoitajien, ikäihmisten ja vammaisten asemaa.

Meillä jokaisella on vastuu tulevaisuudesta, siksi haluan olla rakentamassa turvallista arkea ja parempaa tulevaisuutta kaikille Lahtelaisille.