Perussuomalaiset, Tampere

Kansanedustaja, filosofian tohtori

Ääni asialinjalle
44-vuotias Pirkanmaa Tampere

Olen 44-vuotias tamperelainen kaupunginvaltuutettu ja kansanedustaja. Politiikassa olen toiminut useilla eri alueilla; erityisesti talouden, maahanmuuton, koulutuspolitiikan sekä kansainvälisten asioiden parissa.

Koulutukseltani olen filosofian tohtori ja minulla on noin kymmenen vuotta kansainvälistä kokemusta. Ennen politiikkaa olen toiminut sekä yksityissektorilla että tutkimustehtävissä yliopistoissa.

Ensimmäiset vaalini olivat vuonna 2014, kun olin Pirkanmaan perussuomalaisten ehdokas eurovaaleissa. Voimakas kampanjointi ja suuri tukiryhmä mahdollistivat tuloksen, josta oli hyvä ponnistaa eteenpäin. Tampereen kaupunginvaltuustoon minut valittiin 2017 ja nyt nämä ovat toiset kuntavaalini.

Eduskunta ja valtioneuvosto ovat tuttuja paikkoja. Olin mukana hallitusneuvotteluissa 2015 ja ministerin erityisavustajana Jyväskylän puoluekokoukseen saakka 2017. Tämän jälkeen työskentelin poliittisena suunnittelijana läheisessä yhteistyössä puoluejohdon ja eduskuntaryhmän kanssa. Eduskuntavaaleissa hain revanssia sekä puolueelle että henkilökohtaisesti ja minut valittiin kansanedustajaksi 2019.

Suomen ja suomalaisten etua pitää ajaa kaikilla rintamilla, ammattitaitoisesti ja tinkimättömästi! Siksi on tärkeää, että valtuustoon saadaan osaavia, aidosti kunniantuntoisia ja vastuullisia henkilöitä ajamaan kuntalaisten etua.

Henkilöesittelyni