Perussuomalaiset, Pori

Huoltomies, Pääluottamusmies

Turvaa, tekoja ja toimintaa
42-vuotias Satakunta Pori

Olen 42-vuotias porilainen perheen isä. Perheeseeni kuuluu avovaimo, kaksi urheilevaa tytärtä sekä neljä koiraa. Työskentelen tällä hetkellä isossa kiinteistöpalvelualan yrityksessä valtakunnallisena pääluottamusmiehenä ja teen sivutoimisena yrittäjänä autojen pintatöitä ja pieniä korjauksia.

Vietän lähes kaiken vapaa-aikani yleisurheilukenttien laidalla, valmentaen omia tyttäriäni tai ohjaamalla pienryhmää heittolajeissa.

Liikunta ja liikuntapaikkarakentaminen on lähellä sydäntäni ja mielestäni kaikkien lasten ja nuorten tulisi saada harrastaa sekä liikkua, ilman että raha on esteenä. Jo kansanterveydellisesti ajatellen lasten on hyvä oppia pienestä pitäen liikkumaan, tästä syystä Porissa on turvattava hyvät mahdollisuudet liikkumiselle sekä harrastamiselle.

Perheeseeni kuuluu neljä koiraa, jotka ovat tärkeitä perheenjäseniä. Tämän vuoksi pidän erittäin tärkeänä, että Porissa on tarjolla myös pieneläimille laadukkaat ja oikeudenmukaiset sekä kattavat eläinlääkinnälliset palvelut kaupungin puolesta.

Asioista saa olla oma mielipide ja se pitää kaikkien uskaltaa ja voida tuoda julki, tämän vuoksi lähdin nyt mukaan kuntavaaleihin. Perussuomalaisten arvot ovat ainoat ja oikeat, siksi se oli itsestään selvä ja oikea puoluevalinta minulle.

Nyt on tarpeeksi vehkeilty ja hyssytelty, on tullut muutoksen ja tekojen aika. Tehdään yhdessä Porista kaikille asukkaille turvallinen sekä hyvä paikka asua ja kasvaa.