Perussuomalaiset, Kajaani

Metsäkoneenkuljettaja, Hitsaaja/asentaja

Tarvitaan suuria päättäjiä
40-vuotias Kainuu Kajaani

Kajaanilainen 40-v kahden lapsen isä. Ammatiltani olen metsäkoneenkuljettaja . Politiikkaan lähdin mukaan jotta lapsillani olisi yhtä hyvät tai jopa paremmat puitteet kasvaa kuin mitä minulla on ollut.

Olen 40-v vuotias metsäkoneenkuljettaja Kajaanista. Perusperheeseeni kuuluu avovaimoni lisäksi kaksi yhteistä pientä poikaa ja puolisoni yläkouluikäinen poika.

Harrastan veneilyä, vetouistelua, mökkeilyä, kaikenlaisten koneiden kanssa puuhailua, politiikkaa ja tietenkin kavereiden kanssa touhuilua joka onkin suuri voimavara elämässä. Pienen metallialan yrityksen parissa saa myös vapaa-aikaa kulutettua kivasti.

Politiikkaan lähdin mukaan vuonna 2019 jotta omilla ja muiden lapsilla olisi parempi huominen kasvaa ja kehittyä, koska lapsissa on meidän tulevaisuus. Myös halu vaikuttaa asioihin vaikutti päätökseen. 2020 kuuluin jo Kajaanin perussuomalaiset ry:n hallitukseen ja tänä vuonna kuulun yhdistyksen hallitukseen ja olen 1.varapuheenjohtaja.

Johonkin kun lähden mukaan niin silloin sitä tehdään satakymmenen lasissa. Jotain kun lupaan niin se pidetään ja päätöksistä ei livetä olipa ne yhdessä tai yksin tehtyjä.

Syntyjäni en ole kajaanilainen mutta mielestäni olen aikojen saatossa kasvanut aidoksi kajaanilaiseksi. Tällä hetkellä Kajaani tuntuu ainoalta oikealta paikalta asua ja kasvattaa lapsia.