Perussuomalaiset, Espoo

Filosofian maisteri, puoluesihteeri

Äänestä Suomi takaisin!
38-vuotias Uusimaa Espoo

Haittamaahanmuutto syö julkisia resursseja ja rapauttaa turvallisuutta. Verot kiristyvät, mutta ihmiset eivät koe saavansa maksetuille rahoille vastinetta. Velkarahalla rakentaminen on velkaannuttanut Espoon korviaan myöten. Politiikka on pielessä - on aika asettaa suomalaisten asiat etusijalle.

Olen 37-vuotias perussuomalainen Leppävaarasta. Toimin työkseni perussuomalaisten puoluesihteerinä ja olen toista kautta Espoon kaupunginvaltuuston jäsenenä. Olen lisäksi Espoon teknisen lautakunnan puheenjohtaja.

Ennen puoluesihteerin tehtäviin ryhtymistä toimin pitkään Suomen Perusta -ajatuspajan toiminnanjohtajana. Olin tuolloin julkaisemassa ja toimittamassa lukuisia yhteiskunnallisia aiheita käsitteleviä tutkimuksia, raportteja ja kirjoja, joissa käsiteltiin niin maahanmuuton taloudellisia vaikutuksia, eurovaluuttaan ja Euroopan unioniin liittyviä kysymyksiä kuin muita talouspoliittisia aiheita.

Kiinnostukseni yhteiskunnallisin asioihin lähti jo nuorena kun näin minkälaisia ongelmia maahanmuutto aiheutti monissa Euroopan valtioissa. Maailman tapahtumia seuraamalla ja historiaan tutustumalla näin minkälaisia ongelmia hallitsemattomat muuttoliikkeet aiheuttivat yhteiskunnille ja halusin estää sen, että Suomi toistaisi samat virheet maahanmuuton suhteen kuin Ruotsi.

Kaiken politiikan lähtökohtana pitäisi olla suomalaisten hyvinvointi ja turvallisuus. Tästä huolimatta maahanmuuton edistäminen, eurotukipaketit, yliampuva ilmastopolitiikka ja poliittinen korrektius menevät liian usein näiden edelle. Tämä asioiden väärä tärkeysjärjestys näkyy myös kunnissa. Ei ole oikein, että laittomasti maassa oleville tarjotaan palveluita ja samaan aikaan vanhusten hoitoon tai ei löydy riittävästi resursseja. Asiat täytyy laittaa tärkeysjärjestykseen - otetaan Suomi takaisin!

Verkkosivut

www.simogronroos.fi