Perussuomalaiset, Jämsä

Taikalisän aika
53-vuotias Keski-Suomi Jämsä
Ehdokas on Eläkeläinen

Olen rohkea, sitkeä, rehti ja suorapuheinen patriootti. Perinteiset "koti, uskonto, isänmaa" ovat arvomaailmani perusta. Puolustan järkähtämättömästi sanan- ja mielipiteenvapautta. Luontainen karisma, yhteistyökykyisyys, vastuullisuus ja huumorintaju ovat vahvuuksiani.

Olen syntyperäinen jämsäläinen, 53-vuotias kolmen aikuisen tyttären äiti ja viiden tyttärenpojan mummi. Asun Seppolassa Jämsän ydinkeskustassa.

Harrastan lenkkeilyä ja olen palailemassa kuntosaliharjoittelun pariin. Rentoudun musiikin äärellä.

Olen puolueen jäsen ja aktiivisesti mukana Jämsän Perussuomalaiset ry:n toiminnassa. Olen yhdistyksen hallituksen varsinainen jäsen sekä piirikokousedustaja. Polte politiikkaan sai lähtemään ehdolle kuntavaaleissa.

Koulu- ja työtaustani on hieman poikkeuksellinen. Sain maarakennusalan koulutuksen. Olen työskennellyt koneenkuljettajana, asfalttimiehenä, kenttämestarina, jääkoneenkuljettajana, autoasentajana, betonimyllärinä, maatilan emäntänä sekä yrittäjänä. Tätä nykyä olen työelämän ulkopuolella, työkyvyttömyyseläkkeellä.

Kampanjoin ja äänestin EU:hun liittymistä vastaan 90-luvulla ja tekisin saman uudestaan. Haluan irti EU:sta ja eurovaluutasta. Liittovaltiokehitys on kauhuskenaarioni.

Perustuslailliset oikeudet, erityisesti sanan- ja mielipiteenvapaus ovat oikeuksia, joiden vuoksi olen valmis nousemaan barrikadeille.

Vastustan haittamaahanmuuttoa, työ- ja perheperäinen maahanmuutto on hyväksyttävää.

En hyväksy hyväveliverkostoitumista, kabinettikuiskuttelua enkä kaverikapitalismia.

Olen helposti lähestyttävä ja avoin. Mikäli sinulla on kysyttävää, vastailen mielelläni. Tule puheille tai lähesty sometilini (facebook) kautta.