Perussuomalaiset, Kuusamo

Kuusamo kuuluu kuusamolaisille!
46-vuotias Pohjois-Pohjanmaa Kuusamo
Ehdokas on Yrittäjä

Olen 46-vuotias kuusamolainen yrittäjä. Olen ollut politiikassa mukana vuodesta 2015 lähtien ja muutamat vaalitkin ovat takana. Nyt edessä on kuntavaalit, joissa tavoitteena on valtuustopaikka. Perheeseen kuuluu 14-vuotias poika.

Kirjoitin ylioppilaaksi Kuusamon Lukiosta 1994, minkä jälkeen menin varusmiespalvelukseen Pohjan Prikaatiin KRH:niaan. Sotilasarvoni on korpraali. Syksyllä 1995 tieni suuntautui Oulun yliopistoon sähkötekniikkaa opiskelemaan ja siellä vierähti 4 vuotta aikaa. Palasin Kuusamoon 1999 syksyllä ja töitä muutama vuosi postilla. 2002 palasin Ouluun ja tieni vei yrittäjäksi. Lähinnä yritystoimintani oli myyntityötä ja konsultointia. 2008 muutin Lahden seudulle ja siellä menin töihin IT-puolelle. Kuusamoon palasin 2011 ja tällä hetkellä toimin yrittäjänä lähinnä metsätaloudessa ja mökinvuokrauksessa. Tarkoitus on lähiaikoina myös palata takaisin it-hommiin.

Poliittinen sanomani on Kuusamon elinkeinoelämän monipuolistaminen ja paikkakunnan kehittäminen useammalla kärjellä kuin mitä tällä hetkellä tapahtuu. Turhan byrokratian karsiminen on kehityksen kannalta tärkeimpiä asioita.