Perussuomalaiset, Rauma

Sihteeri

Koska välitän.
38-vuotias Satakunta Rauma

Olen aktiivinen yhdistys- ja vapaaehtoistoimija. Kunnallisvaaleissa olen mukana ensimmäistä kertaa. Haluan vaikuttaa Rauman alueen yhteisöllisyyden lisäämiseen ja luoda esteettömän sekä kaikille toimivan kaupungin.

Palvelujen pois vienti kaupungistamme. Kouluryhmien kasvaminen on estettävä.

Kyläkoulujen lakkautukset lopetettava.

Vastuullinen vanhusten hoiva- ja huolenpito.

Yhtäläiset oikeudet myös vammaisille. Järjestö sekä yhdistyskentän toiminnan turvaaminen ja hyödyntäminen kunnan palvelujen tuottamisessa.

Nämä edellä mainitsemani asiat on ne joihin erityisesti haluaisin kuntapolitiikassa vaikuttaa.

Itse olen 38-vuotias naimisissa oleva nainen. Olen pyörätuolista käsin tarkastellut maailmaa viimeiset 24 vuotta. Tämän on antanut minulle asioihin sellaisen perspektiivin, mihin ei voi oppia kirjoja lukemalla. Täältä käsin olen nähnyt sen, miten epätasa-arvoinen yhteiskunta on vielä tänäpäivänä vammaisille henkilöille. Sekä myös olen todennut miten tärkeää olisi turvata omassa kunnassa terveyspalveluita ja tarvittava hoivapalvelu - niin vammaisille kuin vanhuksille.

Aktiivisena yhdistystoimijana ja työni puolesta olen seurannut järjestökenttää viimeiset 10 vuotta. Etuoikeutettuna eturivissä näen kolmannen sektorin suuren potentiaalin ja voimavaran, joita tulisi kunnissa hyödyttää päätöksiä tehdessä ja ratkaisuja etsiessä.

Lupaan käsi sydämellä jatkaa nyt ja aina työtä raumalaisten hyvinvoinnin eteen.