Perussuomalaiset, Lappeenranta

Suojeluvalvoja, sammutusmies

Tero Paganus
Nyt on tekemisen aika pelkät puheet ei enää riitä.
44-vuotias Kymi Lappeenranta

6 henkisen perheen vuorotyöläinen. Nuoret ja nuorten tulevaisuus. Pelastuslaitos ja sen toiminta.

Hei. Olen vuorotyöläinen ja perheeseeni kuuluu 6 ihmistä kaksi kissa ja koira eli hulinaa riittää. Asumme omakotitalossa pankin talkkareina ???? Sitten itse aiheeseen.

Tiedän mitä se on kun kaikki harrastavat jotain, joka päivälle jokin harrastus, tai muu meno eli kulkuyhteydet ja tavat pitävät olla kunnossa. Infraan on panostettava ennen kuin korjausvelka kasvaa liian isoksi.

Nuoret.

Olen joutunut osallistumaan kahden homekoulun irtaimiston myyjäisiin vanhempaintoimikunnassa, joten minulla on varsin selvä agenda. Ei lasten tulevaisuudelle saa olla tuollaisia uhkia, että menettää terveyden jo koulussa ollessaan. Tahdon että se pitkäaikainen työ, jota olemme tehneet luodaksemme maailman parhaan koulujärjestelmän ei mene hukkaa. Haluan että nuorille taataan työkalut tulevaisuutta varten. Varsinkin nyt poikkeusoloissa on ensiarvoisen tärkeää, ettei kukaan putoa kyydistä ja jos putoaa, ME nostamme takaisin kyytiin.

Toimin myös sammutusmiehenä Joutsenon puolivakinaisessa palokunnassa sekä apukouluttajana palokuntanuorissa. Turvallisuus on tärkeää ja pelastuslaitos tekeekin tärkeää työtä opastaessaan ihmisiä, sen takia pelastuslaitoksen rahoitus ja toiminta tulee varmistaa. Muita harrastuksia ja toimia minulla on mm Vapepa sekä Joutsenon reserviläiset Ry. Ammattiyhdistys on aina ollut lähellä sydäntäni ja olen aina toiminut siellä aktiivina!