Perussuomalaiset, Pori

Vähemmän vehkeilyä, enemmän välittämistä
Satakunta Pori
Ehdokas on Yrittäjä

Olen 52-vuotias porilainen, perheellinen, aktiivinen ja ahkera fysioterapiayrittäjä, liikunnan ja taiteen harrastaja. Kannatan ehdottomasti avoimuutta päätöksenteossa, rohkeutta vastustaa poliittista vehkeilyä. Olen ikäihmisten ja nuorten asialla ja tuen Poria kehittymään yrittäjämyönteisemmäksi.

Olen 52-vuotias porilainen, aktiivinen ja ahkera fysioterapiayrittäjä, liikunnan ja taiteen harrastaja. Oikeudenmukaisuus ja vastuullisuus kuvaavat toimintaani hyvin. Perheemme (mies, minä ja kaksi poikaa) on minulle ykkösasia, ja mukana ykkösjoukossa kulkee vielä iäkäs isänikin.

Kannatan ehdottomasti avoimuutta päätöksenteossa, ja vastustan kaikenlaista poliittista vehkeilyä ja hyväveliverkostoa.

En myöskään kannata yhteisten verorahojen hassaamista kalliisiin konsultteihin. Jos jaettava raha on vähissä, sitä tärkeämpää on priorisoida kohteita.

Olen ikäihmisten, lasten ja nuorten asialla. Lasten ja nuorten fyysisen, psyykkisen ja sosiaalisen kehityksen tukeminen on tärkeää, ja ongelmien ilmaantuessa mahdollisimman nopea puuttuminen on avainasemassa.

Ikäihmisten kotona pärjäämistä tukevat riittävät kotipalvelut on turvattava. Vastustan Porissa tapahtuvaa tehostetun palveluasumisen paikkojen alasajoa. Paikkoja pitää riittävästi löytyä, kun voimat eivät riitä kotona selviämiseen. Yksityisiä palveluntarjoajia on myös hyödynnettävä. Hoidon pitää olla laadukasta ja turvallista.

Yrittäjänä haluan vaikuttaa siihen, että Pori on yrittäjämyönteinen kaupunki, missä yrittäjyys nähdään voimavarana, työllistäjänä ja verovarojen kerryttäjänä. Uusien yrittäjien/yritysten pitää nähdä Pori houkuttelevana kotipaikkana.

Näen myös tärkeänä, että Poriin saataisiin oma itsenäinen yliopisto.