Perussuomalaiset, Rauma

Dipl.ins., lehtori

ITSESTÄÄN HUOLEHTIVA RAUMA
Satakunta Rauma

Olen 62 vuotias diplomi-insinööri, joka on asunut Raumalla lähes 40 vuotta. Olen työskennellyt mm. Rauman "vanhalla" sellutehtaalla, kemianteollisuudessa ja viimeiset 22 vuotta opetustehtävissä lehtorina Satakunnan ammattikorkeakoulussa.

Olen 62 vuotias diplomi-insinööri, joka on asunut Raumalla lähes 40 vuotta. Olen työskennellyt mm. Rauman "vanhalla" sellutehtaalla, kemianteollisuudessa ja viimeiset 22 vuotta opetustehtävissä lehtorina Satakunnan ammattikorkea-koulussa.

Mieliharrastuksia ovat yhdistystoiminta, talkoot, perinteiset "nikkarihommat" sekä vielä liikunta, jos aikaa jää. Olen 4:n - jo nyt aikuisen- lapsen isä ja asustelen nykyisin Rauman keskustassa vanhan Rauman äärellä. Arvostan luottamusta, rehellisyyttä ja oikeudenmukaisuutta ihmisten välisissä suhteissa sekä yhteisten asioiden hoidossa. Myös "suoraa" puhetta tulee käyttää ja sietää, jos asiat niin vaativat.

Kannatan perinteisiä arvoja, joissa perhekeskeisyydellä on erityinen paino. Tasapainoinen ja tervehenkinen perhe, jossa välitetään toisista, on parasta lääkettä useisiin aikamme vitsauksiin, kuten nuorison ahdistukseen ja syrjäytymiseen. Isänmaani, Suomi, on minulle tärkeä. Sen maaperästä ja kunniakkaasta historiasta sekä "tuhdista", sitkeästä, kansanluonteesta ammennan elämänvoimaa.