Perussuomalaiset, Seinäjoki

Sairaanhoitaja

32-vuotias Etelä-Pohjanmaa Seinäjoki

Seinäjokelainen perheenisä. Harrastan lenkkeilyä ja pc-pelaamista. Liberaalinkonservatismin kannattaja. Uskomukseltani ateisti. Kannatan uskonnoissa sekularismista maailmankatsomusta. En ole niinkään luontoihminen, mutta koen puhtaan luonnon olevan tärkeä osa suomalaisuutta.

Seinäjokelainen perheenisä ja laman lapsi joka haluaa pitää huolen siitä että Suomi jää oman generaation jäljiltä asuttavaan kuntoon.

Koen että ihmisille syötetään tällä hetkellä valheita kultaisella lusikalla johon meillä ei ole varaa. Mielestäni on aika antaa ihmisille oikeita lukuja ja tilannekatsauksia. Suomi on vanha kansa ja vanhentuu kovaa vauhtia. Olemme keskellä metsää ja varattomia. Suurin osa ihmisistä jotka eivät ole muutaman vuoden sisällä pääsemässä eläkkeelle tietävät että heidän eläkepäivänsä ovat hyvin epävarmoja. On aika muuttaa käsitystä siitä kuinka paljon kansalaisen tulee panostaa yhteiskuntaansa ja ihmisten tulee ymmärtää yhteiskunnallisen vastuunsa Suomen kansalaisena sekä sen tärkeänä osana.

Näkemykseni muista puolueista:

SDP on pettänyt duunarit ja lähtenyt vasemmiston linjalle käymään peliä mielenpahoittamisella, velkarahalla ja unelmilla ilman takuita. Moraaliposeeraus ei auta kun pitäisi tehdä päätöksiä.

Keskusta on pettänyt maaseudun olemalla puolustamatta meidän tuotteitamme jotka ovat kaikilla standardeilla ympäristöystävällisempiä kuin mitkään muut tuotteet eurooppalaisella tai edes globaalilla tasolla.

Kokoomus on siellä missä on rahaa. Tuuliviiri ilman selkärankaa.

KD, en koe että vanhoista kirjoista löytyy vastausta nykypäivän poliittisiin ongelmiin.

Vasemmalle kannattaa katsoa vain liikenteessä.