Perussuomalaiset, Salo

AVH-kuntoutuja

Läpi harmaan kiven
Varsinais-Suomi Salo

Olen viidettäkymppiä lähestyvä paikallisesta vaikuttamisesta kiinnostunut mies. Sydäntä lähellä ovat vanhusten asiat, eläinten hyvinvointi, lastensuojelun laatu sekä Salon alueen markkinointi sosiaalista mediaa apuna käyttäen.

Sosiaalisen median markkinointi on tätä päivää. Olen itse kyseisen alan vahva osaaja ja koen, että siitä olisi hyötyä Salon alueen markkinoinnissa hyvinkin pitkälle.

Salossa on monenlaista vahvaa osaamista niin palveluiden kuin muidenkin asioiden suhteen vetovoimatekijänä Saloon muuttoa harkitseville. Näitä asioita ei vain jostakin syystä ole tuotu mahdollisissa markkinointisuunnitelmissa esille tai sitten niitä ei ole vain lähdetty toteuttamaan. Vanhusten asioissa meillä on aina paranneltavaa, samoin lastensuojelu asioissa sekä eläinsuojelussa kuntaan tai kaupunkiin katsomatta.

Pidän yllä monia some sivustoja.

Muutamia nyt mainitakseni Youtubessa :

- Meanwhile in Finland

- Jussi Halla-ahon fanisivu

- Mauri Peltokankaan fanisivu

- Riikka Purran fanisivu

- Sheikki Laakson fanisivu

- jne....

Sekä monia muita sivustoja.

Olin ammatiltani kaivinkoneenkuljettaja sekä web analytiikka on mun juttu.

Olen AVH-kuntoutuja. Valtimon repeämän johdosta kävin kolkuttelemassa kuoleman portteja ja käytännössä vietin 2020 talven sairaalassa. Opettelin kaikki arkiaskareet uudelleen kävelemisestä lähtien. Joten uskoisin , että päättäväisyydestä on myös politiikassa etua.

Harjoitus tekee mestarin , uskon sen pitävän paikkaansa myös minun poliittisella urallani.

Vaalilupauksia en tee, koska valehtelisin. Mutta sen voin luvata, että jos läpi pääsen oma osani kokouspalkkioista menee Salon eläinsuojeluyhdistykselle.

Uolevi