Perussuomalaiset, Lappeenranta

Asiakkuuspäällikkö

Tekemällä tuloksiin

Hei! Olen 32 - vuotias yksinhuoltajaisä Lappeenrannasta. Kantavana teemanani on koko Lappeenrantalaisuus ja elinkeinot alueella. Vankkaa kokemusta on paikallisesta yrittäjyydestä ja lapsista - eritoten jälkimmäinen on minulle ylpeydenaihe.

Tärkeitä arvoja ovat paikallisuus, paikallinen historia ja sen mukaan eläminen. Lappeenrantalaisuus alkaa hiipua - se ei ole hyvä asia! Meidän pitää voida pitää kunta elinvoimaisena, ja tähän auttaa vain yritysten tukeminen; Tämä nostaa syntyvyyttä ja tekemisen meininkiä. Ilman sitä ei ketään kiinnosta meidän kaakkois-suomalainen alueemme Viipurin menetyksen myötä.

Minulle on jopa henkinen asia hakea aamuisin Pullin rieskaa kaupasta, iltapäivisin ruisleipää. Perinneajatus. Se on tärkeää. Yliopistokaupunkina sitä toivoisi tällaisen ajatelman jatkuvan; Tehdään hyvää meille ja muille läheisille.

Tämä vaatii tukea perheille ja paikallisille yrityksille. Lappeenrannassa asumisen ja elämisen tulee olla mielekästä. Tätä haluan.

Kiitos, kun äänestät minua. Lupaan tehdä parhaani. Minuun saat olla yhteydessä sähköpostiini valtteri.ahonen@outlook.com