Perussuomalaiset, Vaasa

Yrittäjä, Eläkeläinen

65-vuotias Etelä-Pohjanmaa Vaasa
Ehdokas on Eläkeläinen Ehdokas on Yrittäjä

Perheeseeni kuuluu kolme jo aikuista lasta. Olen toiminut Tradekan palveluksessa Vaasassa myymäläpäällikkönä vuosina 1982 -1987, Yrittäjänä vuosina 1987-1995.

Olen lähtöisin Laihialta Pohjanmaalta. Kotonani oli lypsykarjatila. Koulujen jälkeen ensimmäinen työpaikkani oli Vaasassa päivittäiskauppa E-Osuukunta Eka, jossa toimin myyjänä sekä kassanhoitajana. Vuonna -72 tapasin lasteni isän, naimisiin menimme 1974, perustimme perheen.

Meillä on kaksi tyttöä ja yksi poika. Menin takaisin työelämään vuonna 1982 E-Osuuskunta Eka, joka oli tuolloin Tradeka, sain ylennyksen Myymäläpäälliköksi. Vuonna 1987 perustimme mieheni kanssa päivittäistavarakaupan Laihialle. Olen toiminut politiikassa varavaltuutettuna sekä hallituksessa. Olin viime eduskuntavaaleissa Keskustan ehdokkaana. Viime syksynä tein pitkän miettimisen jälkeen päätöksen lähteä Keskustasta pois. Liityin Perussuomalaisiin marraskuussa viime vuonna.